Director: Silviu POPESCUJoi, 4 mai 2017
Titlurile zilei
Prima pagina  

Articole
Politic  
Local  
International  
National  
Actualitate  
Agricultura  

Sondaj











  Campania Biblioteca de Energie, nominalizata pentru cea mai buna campanie din Balcani, la SABRE Gold Awards EMEA 2017



Biblioteca de Energie, campania lansata de CEZ Vanzare, se afla pe lista nominalizarilor la SABRE Gold Awards EMEA (categoria „The Balkans”), una dintre cele mai valoroase competitii internationale de relatii publice.

Sub sloganul „Transforma hartia in energie”, campania Biblioteca de Energie a fost dezvoltata impreuna cu agentia Rogalski Damaschin PR incepand cu decembrie 2015 si a avut ca sursa de inspiratie povestea lui Vasile Tiucsan, un nevazator de 45 de ani din Mehedinti care a ales sa se aboneze la factura electronica de la CEZ Vanzare pentru furnizarea energiei electrice.

Primul pas a fost lansarea platformei „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro) si dotarea acesteia cu peste 140 de titluri din literatura romana si universala. CEZ a lansat invitatia tuturor clientilor sai de a renunta la facturile clasice in favoarea celor in varianta electronica. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonati la E-factura CEZ Vanzare, compania a donat cate 1 leu in scopul facilitarii accesului la cultura al persoanelor cu deficiente de vedere din Romania.

Campania integrata s-a desfasurat atat extern, online si in Centrele de Relatii cu Clientii CEZ, valorificand reputatia pe care CEZ o are in randul clientilor sai, dar si intern, prin implicarea angajatilor companiei. Primul audiobook, „Luminita, mon amour”, carte scrisa de Cezar Paul-Badescu, a fost inregistrat chiar de voluntarii CEZ, in prezenta autorului cartii si urcat in platforma bibliotecadeenergie.ro.

 „Intr-o societate in care rezistenta la schimbare este puternic prezenta, mai ales in privinta tehnologiei, a furnizarii datelor, a tranzactiilor online, campania inspirata de o poveste reala si emotionanta, a reusit sa aduca in atentia publicului provocarile intampinate zilnic de persoanele cu dizabilitati de vedere. Astfel, a iesit la lumina, demnitatea cu care acestia se descurca si se apropie de normalitate, prin utilizarea noilor tehnologii si felul in care implicarea unui numar mare de oameni poate da o mana de ajutor unei comunitati”, a declarat Angelica Barbu (Brand Marketing & Communication Manager, Grupul CEZ in Romania).

Rezultatele competitiei SABRE vor fi anuntate in cadrul ceremoniei de premiere care va avea loc pe data de 23 mai, la Londra.

 

Departamentul Relatii Publice, Brand si Marketing

CEZ Romania

 

 

Curierul de Râmnic
Abonamente
Publicitate
Contact

Informații
Ramnic Tube
Sitemap
Arhivă
Newsletter
Anunțuri
Curs valutar
Dicționar
Jocuri
RSS 2.0

Imagini din
Râmnicu Vâlcea
Panoramă
B4U Râmnic








©2006-2010 SC CITYMEDIA SRL. Toate drepturile rezervate.Design și programare: Datagram.roDespre noi :: Termeni si condiții :: Contact
free counter with statistics