Director: Silviu POPESCUVineri, 27 septembrie 2013
Titlurile zilei
Prima pagina  

Articole
Local  
Sport  
National  
Actualitate  
Horoscop  
Retete  
Finante Publice  

Sondaj











Cine suportă costurile de operare suplimentare generate transportatorilor pentru folosirea rutelor ocolitoare?

UNTRR contestă nerespectarea termenelor de finalizare a lucrărilor de reparații în cazul podului de la Agigea și a centurii Caransebeș
UNTRR își exprimă îngrijorarea cu privire la închiderea traficului pe podul de la Agigea de pe DN39, măsură ce se dorește a fi instituită începând cu data de 1 octombrie 2013 și solicită tuturor autorităților responsabile să adopte toate măsurile necesare în vederea reducerii consecințelor negative asupra transportatorilor rutieri pe care le determină o asemenea hotărâre.

Având în vedere situația deplorabilă care descrie procesul de reabilitare a drumurilor naționale și întârzierea revoltătoare a rezultatelor prevăzute la începutul proiectelor, și ținând cont de repercursiunile grave generate în sectorul transportului rutier, UNTRR cere cu insistență responsabilizarea tuturor factorilor implicați.

Conform CNADNR la 25 iulie 2012 s-a restricționat circulația pe DN39 la poziția kilometrică 8+988 pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mare de 5 tone pentru executări de mentenanță la Podul de la Agigea. Ulterior, au urmat o serie de limitări ale fluxului de circulație
care s-au extins pana în ziua de astăzi. Având în vedere că se lucrează de mai mult de un an pentru mentenanța podului, închiderea accesului în perioada urmatoare pe motiv că se va prabuși, este imposibil de acceptat.
Trebuie să se aibă în vedere că din cauza acestor restricționări, toți operatorii de transport, în special cei de transport agabaritic au plătit taxe de 4 ori mai mari pe drumurile județene decât pe drumurile naționale.

O altă situație intrigantă este cea de la Caransebeș, participanții la trafic având accesul interzis în perioada 17 aprilie – 1 iulie, prelungindu-se ulterior pâna la data de 30 septembrie 2013. S-a închis
circulația rutieră pe traseul Variantei Ocolitoare a Municipiului Caransebeș km 0+320 - 9+158, în vederea executării lucrărilor de reparații la pod km 7+374. Termenul de finalizare se apropie cu pași repezi, însă reparațiile par să stagneze.
Cât se preconizeaza că va mai dura și această restricție? Cine plătește costurile generate transportatorilor și tuturor agenților economici? Nimeni nu pare să aibă un răspuns! în sens invers însă, nu există toleranță sau înțelegere, transportatorii fiind sancționați imediat.

UNTRR solicită interzicerea aplicării oricărui tip de taxe de tranzit în lipsa unor centuri ocolitoare deschise circulației publice, precum șI responsabilizarea contractorilor CNADNR în vederea unor despăgubiri pentru nerespectarea termenelor, toate costurile adiacente urmând să fie suportate
de aceștia în cazul în care nu livrează calitatea contractată la momentul prevăzut.

Sperând că se va analiza punctul de vedere al transportatorilor pentru toate situațiile descrise mai sus, UNTRR propune aprobarea de urgență a Ordonanței 43/1997 referitoare la regimul juridic al drumurilor cu modificările agreate în Comisia de Industrii a Parlamentului României, astfel încât localitățile să fie racordate la drumuri și nu invers.
Curierul de Râmnic
Abonamente
Publicitate
Contact

Informații
Ramnic Tube
Sitemap
Arhivă
Newsletter
Anunțuri
Curs valutar
Dicționar
Jocuri
RSS 2.0

Imagini din
Râmnicu Vâlcea
Panoramă
B4U Râmnic








©2006-2010 SC CITYMEDIA SRL. Toate drepturile rezervate.Design și programare: Datagram.roDespre noi :: Termeni si condiții :: Contact
free counter with statistics